Opening vernieuwde Lidl-winkel in Wondelgem

Op woensdag 29 november opent Lidl de deuren van de gloednieuwe winkel op de Evergemsesteenweg

Woensdag 29 november opent Lidl de vernieuwde winkel in Wondelgem, meer specifiek op de Evergemsesteenweg 200. De nieuwe winkel heeft een totale winkeloppervlakte van 1.594m² en een parking met plaats voor ruim 84 wagens. Zonnepanelen op het dak voorzien de laadpaal voor elektrische auto’s en fietsen van stroom. In het nieuwe Lidl-filiaal gaan 23 werknemers aan de slag.

Uitgekiend assortiment en uitgebreide bakkerij

Op woensdagochtend om 8u30 openen de deuren van de nieuwe Lidl in Wondelgem. De nieuwe winkel met een oppervlakte van 1.594 m² biedt een ruim assortiment van een 1.800 tal producten, waarvan 90% eigen merken zijn. Bovendien krijgt deze Lidl een ruime bakkerij waar dagelijks meerdere malen gebakken wordt.

De eerste 300 klanten die woensdag 29 november bij Lidl Wondelgem komen winkelen, zullen een gratis boeket Fairtrade rozen ontvangen.

Verse producten van eigen bodem

“Wij besteden veel aandacht aan lokale producten, wat steeds meer gewaardeerd wordt door onze klanten. We kopen onze groenten en fruit veelal rechtstreeks bij de telers, wat de versheid en kwaliteit ten goede komt. Zo is 50% van onze groenten en fruit Belgisch, bij melk en vlees is dat aandeel nog groter. Ook de meeste van onze kazen en andere zuivelproducten zijn Belgisch, en dat aandeel blijft groeien.” zegt Isabelle Colbrandt, woordvoerster Lidl België.

Openingsuren Lidl Wondelgem

De nieuwe winkel is elke werkdag open van 8u30 tot 20u, op zaterdag tot 19u.
​Op zondag is de winkel gesloten.

Lidl groeit

De supermarktketen is steeds op zoek naar nieuwe medewerkers om de teams in de winkels te komen versterken, maar ook om aan de slag te gaan in ondersteunende functies zoals IT of HR.

Adres van Lidl Wondelgem

Lidl Wondelgem