Lidl wint 7 keer de prijs voor “Beste Product van het Jaar”

Meer dan 25.000 consumenten riepen 7 producten van supermarktketen Lidl uit tot ‘Beste Product van het Jaar’. De 7 producten werden door de consument als winnaar uitgeroepen op basis van de prijs-kwaliteitverhouding, de productpresentatie, de gebruikstevredenheid en hun herhaalaankoop.

Consument kiest 7 keer voor Lidl

Na 7 nominaties in 28 categorieën valt Lidl maar liefst 7 keer in de prijzen.  Het komende jaar mogen producten zoals de Skyr-yoghurt, de Filet d’Anvers, de Alesto Nuts & Grains, de Cien oogmake-up remover, de Silvercrest eeltverwijderaar, de Parkside accuklopboormachine en de Kipfilet in archiducsaus een jaar de titel van “Beste Product van het Jaar” dragen.

Jeroen Bal, directeur marketing en inkoop Lidl België en Luxemburg : "We zijn natuurlijk heel tevreden met dit resultaat, te meer het om de keuze van de consument gaat. Dagelijks willen we onze klanten verrassen met producten van de hoogste kwaliteit tegen de laagste prijs. Dit is de bevestiging van de klant dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn.”

Beste Product van het Jaar

De verkiezing, die in ons land voor de derde keer plaatsvindt, bekroont via een grootschalige bevraging bij meer dan 25.000 consumenten een brede waaier aan producten op het vlak van prijs-kwaliteitverhouding, productpresentatie, gebruikstevredenheid, herhaalaankoop en aanbeveling. Consumenten kunnen via de website www.besteproductvanhetjaar.be op hun favoriete product. De verkiezing is een initiatief van het onderzoeksbureau Q&A Research & Consultancy in samenwerking met Consumer Contest Company.