Lidl verlengt samenwerking met Pro Cycling Team Deceunick - Quick Step met twee jaar

Zo kondigde Patrick Lefevere, CEO van Deceuninck - Quick-Step, vandaag aan in Calpe. (Spanje)

Lidl en het Pro Cycling Team Deceunick - Quick Step verlengen hun samenwerking met nog eens twee jaar. Lidl is sinds 2015 Fresh Food Partner van Deceunick - Quick Step en is er trots op om het team tijdens de wedstrijden te blijven voorzien van vers voedsel. Dit onderstreept Lidl's toewijding aan een uitgebalanceerd dieet en een actieve levensstijl.

Bovendien rust Lidl het Deceuninck-Quick-Step Pro Cycling Team en de fietsers, coaches en ondersteunend personeel uit met Crivit PRO vrijetijdskleding.

“We zijn blij om de samenwerking met Deceunick - Quick-Step, als de officiële partner voor verse voeding en vrijetijdskleding, verder te zetten. Bij Lidl benadrukken we het belang van een gezonde en uitgebalanceerde voeding in de combinatie van een actieve levensstijl - voor een elite wielerploeg van wereldklasse en voor al onze consumenten," aldus een woordvoerder van Lidl Internationaal.

Even blij met de deal was Deceuninck - Quick-Step CEO Patrick Lefevere, die zei: "We zijn erg dankbaar voor de steun van Lidl. Het is moeilijk om een ​​team als het onze, met zoveel bewegende delen, soepel te laten lopen. Hun hulp om onze renners een gezonde levensstijl te bieden, is absoluut noodzakelijk om de beste atleten ter wereld te worden. We kennen allemaal het belang van verse producten voor een gezonde levensstijl en dat de winkels van Lidl bijna overal ter wereld beschikbaar zijn, is een groot voordeel voor ons."