Lidl in december open zondag

Vlees en vis online reserveren om stress te vermijden

Op zondag 17, 24 en 31 december zijn 225 winkels open tussen 9 en 14u. Dankzij een online bestelservice kan vlees en vis op voorhand gereserveerd worden, zodat de bestelling tijdig klaar ligt in het filiaal naar keuze.

Geen stress: bestelservice online

“Niks zo leuk als een stress loze kerst en eindejaar. Daarom bieden we onze klanten een online bestelservice aan. Op lidl.be volstaat het om verse kreeft en oesters of een fondue schotel reserveren en te laten klaar leggen in het filiaal naar keuze.” Aldus Isabelle Colbrandt, woordvoerder Lidl.

Het online bestelsysteem op www.lidl.be zorgt dat de klant heel wat tijd bespaart tijdens het winkelen.

Meer dan 2.000 collega’s aan de slag op zondag.

In 225 winkels gaan meer dan 2.000 collega’s aan de slag om de klanten een lekkere kerst te bezorgen. Filialen die open zijn staan opgelijst op lidl.be