Lidl start verkoop tuingamma in Brussel centraal station

Smart discounter laat pendelaar tot rust komen in tijdelijke feërieke tuin

Vanaf donderdag 21 maart, niet toevallig de dag waarop de lente officieel van start gaat, pakt smart discounter Lidl met een Garden of Eden uit in het station Brussel-Centraal. Dit ter aankondiging van het ruime tuingamma dat de retailer online aanbiedt.

Een tuintafelset, een verstelbare ligstoel, een parasol, een paar werkhandschoenen, een mini-serre, LED-verlichting, een decoratieve flamingo, een hegschaar, een waterpomp, een vogelnestkastje, een plantenbak, een elektrische grasmaaier, een terrasreiniger, een Lawn Repair Kit… In totaal zo’n 92 tuinproducten zullen vanaf morgen online verkrijgbaar zijn via www.lidl-shop.be. Een uitgebreid gamma dus voor de echte tuinliefhebber, en dat alles aan een aanvaardbare prijs. Een assortiment aan kleinere tuinbenodigheden zal eveneens gefaseerd in de Lidl winkelfilialen aangeboden worden.

Om de consument te laten kennismaken met een deel van dit tuingamma nodigt Lidl de pendelaars in het Brussels centraal station vanaf morgen uit om tot rust te komen in haar tijdelijke groene oase. Iedereen is welkom om er even te komen bezinnen… en zelfs wat te winnen!

Wie een creatieve slogan kan bedenken met de woorden “Lidl” en “tuin” en daarbovenop het totaalbedrag schat van alle tentoongestelde Lidl tuinproducten, kan al die items ook daadwerkelijk winnen. Spieken is toegelaten, want er zijn 2 iPads voorhanden om naar eigen believen te surfen naar www.lidl-shop.be om zo deel te nemen via https://www.facebook.com/lidlbelgium/.

Lidl’s Garden of Eden is van donderdag 21/3 t.e.m. dinsdag 26/3 gratis te bezoeken tussen 7u en 18u en is enkel op zondag gesloten.