#LETSCELEBRATE met Lidl en Heidi Klum vanaf 4 december

Lidl en Heidi Klum zetten het feestseizoen op schitterende wijze in. Vanaf maandag 4 december ligt #LETSCELEBRATE in de rekken, een tijdelijke collectie met elegante basics en trendy stukken – verbluffende must haves voor iedere modebewuste vrouw. En uiteraard verkrijgbaar voor échte Lidl prijzen.

Ter gelegenheid van de Lidl Fashion Week lanceren Lidl en Heidi Klum op maandag 4 december 2017 hun tweede collectie #LETSCELEBRATE. Een subliem begin van het feestseizoen ! De geraffineerde modellen passen bij elke gelegenheid en laten iedere vrouw stralen.  De collectie bestaat uit kleding (34 – 44), schoenen (37 – 41), handtassen en accessoires – negentien elegante basics en trendy stukken die makkelijk te combineren zijn. #LETSCELEBRATE staat voor uitstekende kwaliteit tegen vriendelijke prijzen (tussen 7,99 en 29,99 euro).

"We willen onze klanten een uitgebreid aanbod aanreiken in onze filialen en onze webshop. Met de Lidl Fashion Week bieden we hen een gevarieerde collectie stijlvolle stukken voor elke gelegenheid. #LETSCELEBRATE, de tweede lijn die we lanceren in samenwerking met Heidi Klum, volgt dat motto helemaal. Het feestseizoen wordt zo op schitterende wijze ingezet. De hele collectie is uiteraard verkrijgbaar voor échte Lidl prijzen”, aldus woordvoerster Isabelle Colbrandt.

Vanaf 4 december kunnen klanten in alle filialen dé ideale feestlook samenstellen. Enkele topstukken: prachtige jurkjes met pailletten, coole leggings in lederlook en heerlijk warme mantels van pluche. Naast deze must haves omvat de collectie elegante basics, zoals topjes van soepel satijn, vrouwelijke rokken met pailletten en klassieke zwarte pumps.

#LETSCELEBRATE biedt draagbare feestmode voor iedere vrouw.

Instagram: @lidlbelgium

Facebook: Lidl Belgium