#LETSCELEBRATE: De tweede collectie van Heidi Klum en Lidl

Na 'Heidi & The City' vieren we op 4 december de première van de tweede collectie van Heidi Klum en Lidl: #LETSCELEBRATE. Deze nieuwe collectie is geïnspireerd op de gezelligste tijd van het jaar en omvat elegante basics en trendy kledingstukken. Feestmode voor alle vrouwen, en dat voor een typische Lidl-prijs!

De feestdagen met Heidi Klum

We tillen de samenwerking tussen Heidi Klum en Lidl naar het volgende niveau. Na 'Heidi & The City', een collectie die zich concentreert op modieuze dagelijkse trends, vormen de feestdagen de belangrijkste inspiratiebron voor de tweede collectie. De ontwerpster en de discountketen lanceren op 4 december '#LETSCELEBRATE', een gelimiteerde collectie die elegante mode voor iedereen toegankelijk maakt en die perfect is voor de feestperiode. Een kerstfeestje met collega's, een ontspannend kerstdiner met de familie of een bruisende nieuwjaarsnacht met vrienden: de 19 elegante basics en trendy kledingstukken zijn perfect combineerbaar voor elke gelegenheid.

Ik wou een modelijn creëren die ons tijdens de feestdagen doet stralen en toch eenvoudig en elegant is”, aldus Heidi Klum.

Net als Heidi in al haar facetten: lovertjes, fluweel, satijn en nepbont

#LETSCELEBRATE combineert warme kleuren en elegante stoffen in een feestelijke collectie: fluweel en satijn ontmoeten lovertjes en nepbont. De pareltjes in de collectie zijn bijvoorbeeld een wijnrode, pluizige winterjas, en een lovertjesjurk in zacht poederroze, gecombineerd met een passende stola uit nepbont als modieus accent. Elk stuk overtuigt door zijn vertrouwde topkwaliteit in de typische prijsklasse van Lidl, tussen 7,99 euro en 29,99 euro.

“We hebben onze klanten altijd al iets speciaals aangeboden met kerst. Met de collectie #LETSCELEBRATE kunnen ze nu ook op modevlak iets nieuws beleven in onze winkels”, legt Isabelle Colbrandt, woordvoerder Lidl uit.

Start verkoop online en in de filialen: 4 december

Op 4 december begint de verkoop in 300 filialen van Lidl en online op Lidl-shop.be. Naast kleding (maat 34 tot 44) omvat het assortiment ook accessoires en schoenen. Internationaal wordt de collectie in 10.000 Lidl-filialen, verspreid over 27 landen en de VS, aangeboden.