JE KAN HET: PARKSIDE lanceert campagne met Arnold Schwarzenegger

De Hollywoodster is vanaf 25 augustus overal te zien en wordt een doe-het-zelf motivator.

Arnold Schwarzenegger is het nieuwe gezicht van PARKSIDE. Met de woorden "Je kan het!" motiveert hij consumenten op TV en via social media door zijn geheimen voor succes te delen in de PARKSIDE reclamespot. Kijkers beleven legendarische momenten uit zijn carrière die zich afspelen in de PARKSIDE doe-het-zelf wereld. Arnold Schwarzenegger spreekt in naam van PARKSIDE. Hij inspireert mensen om het heft in eigen handen te nemen en begeleidt ze op de weg naar succes. Een flinke portie humor en zelfironie komt ook om de hoek kijken.

Schwarzenegger en PARKSIDE: Dat is nog eens een match. Christoph Pohl, hoofd inkoop bij Lidl International, legt uit: "Dankzij de constante ontwikkeling gedurende vele jaren is er met PARKSIDE een merk ontstaan dat al veel klanten heeft weten te inspireren met hoge kwaliteit, een onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding, een indrukwekkend assortiment en een aantrekkelijk design. Met Arnold Schwarzenegger hebben we iemand in huis die veel van onze waarden belichaamt. PARKSIDE staat voor zelf aanpakken. We willen mensen het vertrouwen geven dat ze het kunnen. Arnold Schwarzenegger is een doener, hij is authentiek, vastberaden en nuchter. We zijn er trots op dat hij nu deel uitmaakt van het PARKSIDE team."

Doe-het-zelf voor iedereen, dat is waar het bij PARKSIDE om draait. Het merk is speciaal gericht op iedereen die graag repareert, bouwt en tuiniert - gewoon de handen uit de mouwen steken. Het assortiment gereedschap, tuingereedschap en accessoires is verkrijgbaar bij Lidl.

Arnold Schwarzenegger is geen onbekende op het gebied van gereedschap. Hij werkte vroeger als metselaar en is een ontwerper. Dit is nog een reden waarom de samenwerking een allround succes is voor de acteur, hij benadrukt: "Je kan het!' - dat is precies mijn houding. Je moet in jezelf geloven, daarom ben ik een PARKSIDER."

Over PARKSIDE

Het merk PARKSIDE - verkrijgbaar bij Lidl - biedt doe-het-zelfproducten waarmee iedereen in een handomdraai en op eigen kracht werkzaamheden in de tuin, rondom het huis of in de werkplaats kan uitvoeren. PARKSIDE Performance spreekt de ervaren doe-het-zelvers aan. Met de X20V accuserie hebben mensen de keuze uit meer dan 100 gereedschappen voor werkplaats en tuin, die allemaal met slechts één compatibele accu kunnen worden gebruikt. Maar of je nu een professional of een beginner bent: met hoge kwaliteit, een onverslaanbare prijs-prestatieverhouding, een breed assortiment en natuurlijk een aantrekkelijk design heeft PARKSIDE al velen kunnen overtuigen.

Ga voor meer informatie over PARKSIDE naar www.parkside-diy.com/be.

Noot voor de redactie

Voor meer informatie neem contact op met Catherine Depoorter van Backstage Communication via [email protected] of bel 0471 97 12 84

PARKSIDE - Je kunt het! | Werkplaats, tuin, gereedschap
Van werkplaats tot tuin, van gereedschap tot accessoires. Krachtig en altijd voor de beste prijs. Ontdek het ruime assortiment van PARKSIDE. Je kunt het!
parkside-diy.com