Huismerken als slimme keuze voor babyproducten

Lidl zet haar brede babyassortiment van het huismerk Lupilu in de kijker via pop-up store

Onderzoek toont aan dat de Belg steeds vaker de weg vindt naar huismerken als het gaat om babyproducten. Meer dan vijf op tien Belgen kiezen reeds voor luiers van het huismerk. Niet onlogisch, want met de verzorgingsproducten van Lidl’s huismerk Lupilu kunnen mama’ en papa’s maar liefst 4 keer zoveel besparen in vergelijking met een A-merk. Om klanten kennis te laten maken met het uitgebreide babyassortiment van Lupilu, opent Lidl een pop-up babywinkel op de Meir in Antwerpen. De tijdelijke winkel toont het brede baby-aanbod met o.a. speelgoed, kleding, kinderwagens, verzorgingsproducten, … van het huismerk Lupilu, dat normaal alleen in Lidl-supermarkten of via de webshop lidl.be te koop is. De Lupilu pop-up store is open van 12 juni tot en met 22 juni 2024.

Als het gaat om de zorg van de allerkleinsten is de keuze van producten van groot belang. Een recente studie van iVox in opdracht van Lidl België toont aan dat kwaliteit en prijs de belangrijkste drijfveren zijn bij aankoop van babyproducten. Elke ouder staat voor de uitdaging om kwaliteit te combineren met betaalbaarheid. Hier komen huismerken om de hoek kijken.

De Belgische consument vindt steeds vaker de weg naar huismerken, ook als het om babyproducten gaat. De studie wijst namelijk uit dat meer dan vijf op de tien Belgen (55.4%) aangeeft om luiers van huismerken te kopen. 34% van de Belgen geeft aan vochtige billendoekjes van een huismerk te kopen.

Lupilu: betaalbare kwaliteit voor jonge gezinnen

“Kiezen voor ons huismerk Lupilu is niet alleen een keuze voor kwaliteit, maar ook voor significante besparingen, aldus Isabelle Colbrandt, woordvoerster Lidl België en Luxemburg. Als we kijken naar verzorgingsproducten in ons gamma, kan je door luiers en vochtige billendoekjes te kopen van Lupilu, maar liefst 4 keer zoveel besparen in vergelijking met de variant van een A-merk. Dit is een belangrijke overweging voor jonge gezinnen die op zoek zijn naar manieren om slim te besparen zonder in te leveren op kwaliteit voor hun kleintjes.”

Lupilu pop-up store

Lidl heeft nog heel wat andere babyproducten waar de reflex nog niet gemaakt wordt om voor een huismerk te kiezen. De supermarktketen is overtuigd van de kwaliteit van haar babyassortiment, dat voldoet aan alle kwaliteits- en duurzaamheidsnormen. Door een pop-store te openen die uitsluitend gewijd is aan het Lupilu babyassortiment, wil Lidl de consument laten kennis maken met het uitgebreide gamma.

“De Lupilu pop-up store, die een tijdelijke aanvulling vormt op onze bestaande supermarkten, biedt een unieke kans om ons brede aanbod aan Lupilu producten te ervaren. Ons grootste assortiment is enkel beschikbaar via onze webshop lidl.be. De pop-up store biedt klanten de mogelijkheid om producten in het echt te ontdekken en zelfs te testen. Van kinderwagens tot bedjes, tot onze luiers en vochtige doekjes maar ook kleding en speelgoed; ons huismerk Lupilu voldoet aan alle behoeften van baby’tjes met de garantie van Lidl’s kwaliteit en betaalbaarheid”, aldus Isabelle Colbrandt, woordvoerster Lidl België en Luxemburg.

Lidl begrijpt dat jonge gezinnen behoefte hebben aan betaalbare en betrouwbare babyproducten. Daarom biedt de Lupilu pop-up store een breed assortiment babyproducten aan van haar huismerk Lupilu om aan de behoeften van de allerkleinsten te voldoen.

• Babyspeelgoed: van houten blokjes, speelmatten, activiteitenkubussen tot pluchen diertjes; Lupilu biedt een gevarieerd aanbod aan verantwoord speelgoed voor pasgeborenen en peuters.
  • Babykleding: schattige rompertjes, pyjama’s, slaapzakjes en de nieuwe zomercollectie voor de allerkleinsten
  • Heel wat essentiële producten voor je baby: van kinderwagens tot een draagzak en reisbedjes. Maar ook bedjes en een wieg.
  • Verzorgingsproducten: van hoogwaardige luiers tot zachte billendoekjes
  • Zwangerschapsmode: comfortabele en betaalbare kleding voor zwangere vrouwen
  • Babyvoeding: Heel wat nieuwe producten binnen het vaste gamma; zo komen er nieuwe koekjes, rijstwafels, maispuffs, ...

Bezoek de Lupilu pop-up store

Of de kwaliteit van de huismerkproducten van Lidl voldoet aan jouw eisen, kan zelf getest worden in de Lupilu pop-up store. Lupilu opent 10 dagen lang haar deuren vanaf woensdag 12 juni 2024 tot en met zaterdag 22 juni 2024. De winkel is dagelijks open van 10u tot 18u, met uitzondering van zondagen.

Adres Lupilu pop-up store:

Meir 12
2000 Antwerpen