Heidi’s derde collectie voor Lidl online te koop vanaf zaterdag 24 februari

Coole denimlooks voor jong en oud

Samen met Heidi Klum lanceert Lidl op 5 maart de derde 'esmara by Heidi Klum' collectie: #LETSDENIM. Een veelzijdige denimcollectie tegen echte Lidl-prijzen. De verschillende denimvarianten zijn levendig en stralend en onderscheiden zich door een moderne pasvorm en knalkleuren die gemakkelijk te combineren zijn. En het mooiste is: er is voor het eerst nu ook een collectie voor kinderen.

Met de eerste twee collecties bewezen Heidi Klum en Lidl al hun gevoel voor mode en oog voor trends. Bij #LETSDENIM draait alles om de populaire klassieker: jeans, met een primeur! Deze keer is er ook een collectie voor meisjes.

De verschillende facetten van Los Angeles, Heidi’s favoriete thuisbasis, vormden hiervoor de modieuze inspiratie. #LETSDENIM is zo zonnig als Malibu, zo ongecompliceerd als Venice en zo sprankelend als Hollywood. De dames- en meisjescollectie is vanaf maandag 5 maart te koop in alle Lidl-filialen, in de typische Lidl-prijsklasse van € 4,99 tot € 59,99.

“Ik ben altijd al een groot fan van denim geweest. Je kunt het op zoveel momenten leuk combineren: een keertje casual, dan weer chic. De #LETSDENIM collectie weerspiegelt deze veelzijdigheid en past bij elke stijl”, aldus Heidi Klum.

De trendy alleskunner: denim

Een skinny jeans met een casual jeansoverhemd of een hippe joggingvariant met een tweekleurig jeansjack: met deze onmisbare stukken toont denim zich van zijn vele kanten. Fijngebreide truien met opvallende woordprints en gestreepte T-shirts geven de collectie een vrolijk, levendig tintje. Elegante metallic pumps zorgen voor modieuze accenten. De meisjescollectie wordt aangevuld met coole broeken, fantasierijke hoody's en regencapes met een subtiel kleurverloop. Fantasierijk, urban en dynamisch – helemaal in de stijl van L.A. Deze collectie weerspiegelt niet alleen Heidi's levenslust, maar ook het plezier dat Lidl aan mode beleeft.

“Na twee succesvolle collecties presenteren we graag het volgende hoogtepunt aan onze klanten – de populaire klassieker denim in allerlei modieuze varianten, nu voor het eerst ook voor meisjes. Vanaf 5 maart zijn in onze filialen en op onze webshop www.lidl-shop.be leuke denimlooks verkrijgbaar die je gemakkelijk kunt combineren, voor de vertrouwde Lidl-prijzen”, aldus woordvoerster Isabelle Colbrandt.

Start verkoop: 5 maart in winkel en 24 februari online

Vanaf maandag 5 maart begint in het kader van de 'LIDL Fashion Week' de verkoop van de #LETSDENIM collectie in alle Lidl-filialen en vanaf zaterdag 24 februari zal de collectie online in voorverkoop beschikbaar zijn op de webshop (www.lidl-shop.be). Naast dameskleding (in de maten 34 tot 46), accessoires en schoenen (in de maten 37 tot 41*) bevat het assortiment voor het eerst ook een kindercollectie (in de maten 122/128 tot 158/164). Internationaal is de collectie in meer dan 10.000 Lidl-filialen verkrijgbaar, verspreid over 27 landen en de VS (en in 3 onlinewinkels).

Instagram: @lidlbelgium

Facebook: Lidl Belgium