Heidi Klum designer voor Lidl

Exclusieve en betaalbare modelijn

Heidi Klum en Lidl maken kwalitatieve mode betaalbaar voor iedereen. Met deze modecollectie versterkt Lidl haar textielaanbod en speelt de supermarkt in op de laatste modetrends.

Heidi Klum en Lidl

Het is geen geheim dat fashion lover en designer Heidi Klum een trendsetter is. Maar tot op vandaag wist niemand dat ze samenwerkte met Lidl aan een nieuwe modelijn. Maar Heidi is meer dan het gezicht van de collectie, ze heeft de collectie zelf exclusief ontworpen voor Lidl. Een collectie die duidelijk geïnspireerd is op Heidi haar persoonlijke stijl. Eind van dit jaar wordt de nieuwe kledinglijn gelanceerd.

Heidi Klum over de samenwerking met Lidl: “Ik hoop echt dat iedereen de collectie die ik ontworpen heb mooi zal vinden. Ik ben opgetogen over de samenwerking, het was zo leuk om te doen! Net als ik stelt Lidl hoge kwaliteitseisen, maar net als ik weet Lidl dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn. En dat vind ik super, mode moet fun zijn en die fun moet betaalbaar zijn voor iedereen.”

“Lidl Fashion Week”

Deze collectie zal de start zijn voor de “Lidl Fashion Week”. Een terugkerend mode-moment waarop Lidl haar exclusieve modecollecties zal presenteren in alle Lidl winkels over de hele wereld en op de online-shop.

Boudewijn van den Brand, CEO Lidl België en Luxemburg: “Heidi is een bron van inspiratie. Ze voelt zich thuis in de grootste modemetropolen en ze barst van energie en joie de vivre, ondanks dat blijft ze heel eenvoudig en met de voetjes op de grond. Zo ontstond er een perfecte match met Lidl en onze klanten. We zijn heel blij deze collectie voor het eerst te kunnen voorstellen tijdens de eerste Lidl Fashion Week.”

Isabelle Colbrandt Hoofd corportate communicatie, Lidl België & Luxemburg