De Parkside accuschroefboormachine van Lidl is dé nummer 1

‘Beste van de Test’ volgens Test-Aankoop

De Parkside accuschroefboormachine van Lidl scoort als ‘Beste van de Test’ volgens Test-Aankoop.
Met zijn stevig design, goede boorprestaties en degelijke batterij zonder veel capaciteitsverlies komt Parkside als beste uit alle testen. De boormachine is te koop bij Lidl voor slechts €79.99 in de filialen en in de webshop.

Test-Aankoop roept de Parkside accuschroefboormachine van Lidl uit tot ‘Beste van de Test’.

Goede prestaties, stevig design

“Schroeven en boren: als een schroefboormachine daar behoorlijk in slaagt, zijn we al een heel eind. De toestellen van Parkside doen dit. Schroeven worden vlot tot de juiste diepte in zowel hout als metaal gedreven ,” aldus Test-Aankoop.

Weinig capaciteitsverlies bij de batterij

Volgens Test-Aankoop is ook de accu van zeer degelijke makelij. Na zo’n 300 herlaadbeurten behoudt de accu nog steeds zo’n 94% van de totale capaciteit over.

“Een goedkopere schroefboormachine, die heeft meestal een koolborstel om het roterende deel in de body van het toestel van stroom te voorzien. Maar een koolborstel vraagt ook om problemen: die dingen slijten snel af en dan werkt jouw toestel niet meer. Ook met deze veralgemening maakt Parkside komaf,” getuigt Test-Aankoop.

Zelf de Parkside accuschroefboormachine testen? Vanaf woensdag 17 november vind je de boormachine in de Lidl filialen voor slechts €79.99 of koop hem nu al online via de webshop.

Parkside

Parkside is het huismerk van Lidl voor alle klussen in huis. Of je nu wilt slijpen, schuren, boren, schaven of zagen: Parkside biedt een brede keuze aan elektrisch gereedschap en toebehoren.

Ontdek hier al de Parkside producten.