Crius, Lidl's Belgisch bier bekroond op de World Beer Awards

De Lidl supermarktketen kondigt met trots aan dat zijn Belgisch speciaalbier Crius een zilveren award heeft gewonnen in de categorie Lager op de World Beer Awards 2024 in Engeland. De onderscheiding is een bewijs van de superieure kwaliteit van het bier, dat een internationaal panel van experts wist te overtuigen tijdens de wereldberoemde competitie.

“We zijn verheugd dat ons Crius-bier internationaal erkend is. Deze prijs weerspiegelt ons engagement om onze klanten producten van hoge kwaliteit aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Het is een geweldige beloning voor onze teams en onze partners.” aldus Isabelle Colbrandt Wathieu, woordvoerder van Lidl België.

Crius: sterk blond Belgisch bier

Crius is een speciaal Belgisch sterk blond bier (8,5% vol.). Het is gebrouwen volgens de traditionele hoge gistingsmethode, ongefilterd en hergist op de fles. Het is gehopt, heeft een licht kruidige smaak met een vleugje bitterheid.

Dit bier wordt verkocht in verpakkingen van 4 voor €3,49 en wordt verdeeld bij Lidl in 13 landen.