4 dagen Lidl beachclub in Middelkerke

Lidl loves summer at #LidlBeach 25 t.e.m. 28 mei

Van 25 tot 28 mei opent Lidl een beachclub in Middelkerke. Yoga op het strand, een gezonde smoothie-workshop of een huidanalyse door een dermatoloog enz… Tijdens die 4 dagen kan iedereen proeven van de zomer bij Lidl.

Actief en gezond genieten

Isabelle Colbrandt, woordvoerder bij Lidl Belgium: “De zomer staat voor de deur. In onze beachhouse tonen we gedurende 4 dagen dat gezond en actief genieten tijdens de zomer helemaal niet duur hoeft te zijn. Een dermatoloog geeft uitleg over de juiste zonnebescherming, we gaan aan de slag met vers fruit om gezonde smoothies te maken. De iets actievere strandliefhebber kan zijn of haar evenwicht uittesten tijdens het paddleboarden.”

Met de keuze voor de beachclub wil Lidl haar breed productgamma voorstellen tijdens toegankelijke en gratis zomerse activiteiten. Of het nu verse producten, verzorgingsproducten of textiel en gadgets betreft, de kwaliteit en de scherpe prijzen staan centraal.

Lidl loves summer at #LidlBeach

Begin mei 2017 werd de kaap van 400.000 volgers op Facebook overschreden en daarmee is Lidl Facebookkampioen onder de Belgische supermarkten. Lidl zet sterk in op interactie met haar fans. De Lidl-fans kunnen bijvoorbeeld beslissen welk product er volgende maand in promotie zal staan en zelf de korting meebepalen op bepaalde producten. Nu gaat Lidl van start op Instagram om tal van leuke recepten en andere leuke tips te delen met de klant.

De #LidlBeach Club is open voor het publiek van 25 tot en met 28 mei vanaf 11u in de Koning Ridderdijk 100 te 8434 Westende.